Trafikk eller publikum? Hvorfor du bør inkludere bloggere i marketingmiksen

fre 21 august kl.

Frokost serveres fra 07.45
Foredraget starter klokken 08.00
Frokostmøtet avsluttes klokken 09.00

United Bloggers er en start-up med kjempesuksess. Selskapet lanserte bloggplattformen den 18. desember i fjor med 78 bloggere. Er nå et agentur for 104 bloggere innen 8 ulike kategorier, og leverer innholds- og sosiale mediermarkedsføring igjennom bloggerne som er tilknyttet deres plattform. Kjente navn som Lene Orvik, Funkygine, komikerfrue Marna Haugen og John Arne Riise blogger for hundretusenvis av lesere hver uke. Daglig leder Lauga Oskarsdottir forteller om suksessformelen bak bloggkollektivet, og gir deg råd om hvordan du jobber profesjonelt med bloggere.

Lauga Oskarsdottir er opprinnelig fra Island, men oppvokst i Norge og har bakgrunn fra digital markedsføring og salg i Norge, USA og på Island. I 2014 startet hun det islandske selskapet SuitMe, som leverer size recommendation software til nettbutikker. Oskarsdottir er med-gründer og daglig leder i United Bloggers.