Slik når du fremtidens kunder i dag – fra Googles perspektiv

fre 9 desember kl.

Hvilke målinger må jeg kunne, og hvordan kan jeg vite hvilke av mine markedsaktiviteter som virkelig fungerer?  Må jeg vite hva en regresjonsanalyse er for å overleve fremover? (Spoiler alert: Nei). 

Hanne-Lene Dahlgren fra Google vil ta oss igjennom hva de mener at alle markedsførere må kunne i 2017.

Hanne-Lene er en selverklært nerd med et godt utviklet kommersielt hode. Hun jobber som konsulent hos Google med fokus på analyse og trender. Hanne-Lene har hatt egen PC siden hun var fem år, og er virkelig en del av de som har vokst opp på internett. Bakgrunnen hennes er en god blanding av Søk, TV, netthandel og analyse. I 2013 ble hun kåret til en av bransjens beste «Nye stemmer» og har siden da vært en yndet foredragsholder. 

Frokost serveres 08:00

Foredraget varer fra 08:30 – 09:30