MFO Sessions (Utsolgt)

Fag | Workshop | Nettverk – 4 eksklusive samlinger på MESH.

Dette eventet er dessverre utsolgt! For å sette deg på venteliste, send en mail info@mfo.no. 

Vi har gleden av å lansere vårt nyeste konsept: MFO Sessions! Høsten 2019 har vi hentet inn 4 rådyktige fagfolk som skal lede 4 eksklusive samlinger her på MESH. I grupper på kun 20 personer skal vi jobbe oss gjennom de 4 grunnpilarene for effektiv markedsføring! Vi skal se på hvordan vi: henter innsikt, omsetter den, planlegger uttak og måler effekten av tiltakene vi har gjort! Samlingene skal gi deltakerne faglig input og en arena for å diskutere, sparre og lære og kanskje viktigst av alt: få trene med egne merkevarer!

Session 1. Innsikt og posisjonering (29. august)
Session 2. Fra innsikt til idé til gjennomføring (9. oktober)
Session 3. Markeds- og kommunikasjonsplan (6. november)
Session 4. Måling av effekt (4. desember)

Hver session kan deltas på som et enkeltstående event, men vi anbefaler å delta på alle fire og gir en god rabatt ved kjøp av hele programmet! Kun 20 plasser per Session. Så vær rask!

Pris for medlemmer pr session: 790 kr
Pris for ikke-medlemmer pr session: 1950 kr
Medlemmer – pakkepris for alle sessions: 4 for 3 – 2370 kr
Ikke-medlemmer – pakkepris for alle sessions: 4 for 3 – 5850 kr

Alle sessions holdes fra klokken 12.30-15.30 på MESH, Tordienskiolds gate 3, i Oslo.
Hver samling er todelt og består av en faglig del og en workshop.

Del 1: Hver session begynner med en faglig del hvor vi presenterer det beste av ny og eksisterende fagkunnskap, «best practice» innen temaet, nyttige verktøy samt en effektiv og praktisk sjekkliste med grep deltakerne kan ta i bruk umiddelbart!

Del 2: Andre og avsluttende del av hver session gjennomføres som en workshop hvor deltakerne deles inn i mindre grupper og jobber hands-on med egne og hverandres merkevarer og eventuelle utfordringer/muligheter de måtte stå ovenfor.

I del 2 ønsker vi å legge til rette for sparring, diskusjon, deling og læring hvor vi benytter oss av nettverk og hverandres unike kompetanse fra ulike deler av bransjen.

 

Program

Session 1: Innsikt og posisjonering

29. august

Kristian Majer - Garrison Group

Kristian er en erfaren markedsfører som har utviklet internasjonale og nasjonale markedsstrategier i mer enn 25 land på 4 kontinenter for merkevarer som: Coca-Cola, IKEA, Danone, Carlsberg, Groupama, TGI Fridays, LEON, Tine, Innovasjon Norge med flere. I denne MFO Sessions vil du få konkret metodikk til å segmentere dine kunder basert på dype, emosjonelle motivasjoner. Vi vil gå dypt inn i hva en innsikt egentlig er, og utfordre oss selv på hva vi egentlig selger. Denne MFO Sessions vil bli intensiv, case-basert og meget interaktiv.

Session 2: Fra innsikt til idé til gjennomføring

9. oktober

Johannes Fjose Berg - Rådgiver, Trigger

Johannes Fjose Berg jobber som rådgiver i Trigger og skal lære oss om hvordan vi kan omsette innsikten i vårt marked til lønnsomme og innovative kommunikasjonskonsepter, kampanjer og produkter. Du får tips, verktøy og modeller for hvordan man rent praktisk håndterer denne prosessen.

Session 3: Markeds- og kommunikasjonsplan

6. november

Sten Bråthen - Strategidirektør, Mediacom

Sten Bråthen er strategidirektør i Mediacom og jobber med kunder som IKEA, TINE, Sparebank 1 og VW Møller. Vi går igjennom et rammeverk for å sette opp en praktisk og tydelig markeds- og kommunikasjonsplan for din merkevare.

Session 4: Måling av effekt

4. desember

Glenn Myklebust - CEO i Brandr

Glenn Myklebust er CEO i Brandr, en del av WPP, som er verdens største leverandør av tjenester innen marketing, data og innsikt. Sammen med sitt team vil Glenn lose oss igjennom hvordan du måler dine viktigste KPIer og hvordan du bør dokumentere effekten av markeds- og kommunikasjonsplanen din.