MFO Kanalbattle – Hvem skal få penga våre i 2020?

fre 23 august kl. 8:30

Etter fjorårets suksess ruller vi ut MFO Kanalbattle igjen! 10 kanaler er klare til å møtes på Colosseum Kino for å battle om markedsførernes hjerter og budsjetter! Blant dem er noen gjengangere og noen nykommere. Spørsmålet som skal besvares fra scenen er det alle markedsførere lurer på; «Hvorfor skal vi bruke penga våre på deg i 2020?»

Disse kanalene får du se på scenen:
Facebook
Schibsted Media Group
Google
Snapchat
Aller Media
Clear Channel
Egmont Publishing
Discovery Norge
Splay One
Bauer Media/ Radio Norge

Hva er MFO Kanalbattle?
10 utvalgte kanalrepresentanter får 10 minutter hver til å pitche mulighetene som ligger i sin kanal, slik at du som sitter i salen kan sette opp den ultimate markedsføringsmiksen for din bedrift. Det beste som har skjedd i matchmaking-universet siden Tinder!

Get ready to rumble!

Velkommen!

Dørene åpner 08.00
Frokost serveres fra 08.00
Innleggene starter 08.30
Vi avslutter klokken 11.00

Merk at påmelding er bindene for ikke-medlemmer

Program

Foredragsholdere

Nina K. Hareide-Larsen Client Partner, Facebook

Margrethe Wam Solvang Partner Manager, Google

Steffen Rabben Sales & Partnerships, Snapchat

Maren Aas Nakken CCO, Splay Networks

Lars Bruto Digital Specialist, Clear Channel

Gøril Karlsen Thu Kommersiell Leder, Aller-TV

Lina Tandberg Forretningsutvikler for Lyd og Podcast, Schibsted

Morten Danielsen Kommersiell Direktør, Egmont

Bjarte Øgrey CMO, Bauer Media

Espen Skoland Nordisk kommunikasjonsdirektør, Discovery Networks