MFO Gatelangs: et seminar til fots! (Utsolgt)

tor 5 september kl. 15:00

Boards, plakater og bysykler. Reklamen treffer deg overalt. Men stopper du som forbruker noen gang opp og tenker over det du blir eksponert for? Eller har du som annonsør faktisk gått i kundens sko når du bruker utendørs i markedsføringsmiksen? Nå får du endelig sjansen. Vi har gleden av å presentere et helt nytt konsept;
MFO Gatelangs – et seminar til fots.

På MFO’s første Gatelangs inviterer Ipsos og Clear Channel  deg med på å lære alt om utendørs markedsføring og hvordan det påvirker oss. Hva skjer med underbevisstheten vår når vi eksponeres for ulike budskap? Hvilke muligheter finnes  og hva er anbefalingene for markedsføreren? Hva er historien til reklame i sentrum og hva blir fremtiden?

Vi starter kl. 15:00 på MESH hvor Ipsos gir oss litt innsikt, analyser og atferdspsykologi før vi blir guidet av Clear Channel igjennom ulike stopp i sentrum. Arrangementet avsluttes kl 17:00 med litt mat, noe godt i glasset og mingling.

MFO Gatelangs passer for deg som har eller ønsker å annonsere utendørs og deg som er nysgjerrig på forbrukeradferd og markedsføring generelt.

NB: Kun 25 plasser tilgjengelig. Påmelding for ikke-medlemmer er bindende. Medlemmer som ikke dukker opp vil bli fakturert kr 500.

Foredragsholdere

Jan Behrens Ipsos

Jan er senior konsulent og ansvarlig for Market Strategy & Understanding og har lang erfaring med bla. branding og kommunikasjon! Før vi skal ut på vandring vil Jan holde et mini-foredrag med tema «Vi ser med øyne, og med hjernen!».

Peder Normann Aarum Clear Channel

Peder er Head of Marketing & Create hos Clear Channel og skal være deres guide sammen med kollega Lisbeth på MFO Gatelangs!

Lisbeth Langnes Clear Channel

Lisbeth, KAM med seks års erfaring fra Utendørsbransjen og Clear Channel.