MFO Bransjepuls: Markedsføringsåret 2020

tor 30 januar kl. 15:30

Kickstart året med oss på MESH og bli med når kloke hoder fra bransjen jakter svarene på de viktigste spørsmålene vi som markedsførere sitter med:

Hva er de største utfordringene vi står ovenfor? Hva MÅ vi kunne og hvordan skal vi klare å være ‘on top of our game’? Hvordan best bruke markedsbudsjettet? Og i hvilke kanaler? Hvordan gikk egentlig 2019 – hva lærte vi og hvordan ser fremtiden ut for oss markedsførere?

I panelet får du deler av juryen som skal kåre Årets Markedsfører 2019. Til å lede oss gjennom ettermiddagen kommer tech-entusiast Eirik Norman Hansen, en av bransjens største ledestjerner. Sammen med Eirik og panelet, skal vi sørge for at du går inn i markedsføringsåret 2020 litt klokere!

Program:
15.30 – 16.00 – Mingling og gode priser i baren på MESH
16.00 – 16.30: Eirik Norman Hansen introduserer og tar oss med inn i markedsføringsåret 2020

16.30 – 17.30: Vårt kloke panel inntar scenen
17.30: Vi mingler i baren som byr på gode priser og snacks

Velkommen til en ettermiddag med både faglig innhold og gode priser i baren!

NB! Kun 150 plasser – så vær rask. I de tre siste årene har arrangementet blitt fulltegnet på kort tid!

I panelet møter du:

  • Kathinka Sommerseth – Markedsdirektør, Storebrand
  • Sten Bråthen – Strategidirektør, MediaCom
  • Maren Aas Nakken – Country Manager, Splay
  • Ole Janszo – Partner og rådgiver, Teft
  • Bente Kvam Kristoffersen – Daglig leder, Trigger
  • Ole André Skarbøvik – Kommersiell Direktør, Riks TV
  • Kjersti Borander – Daglig leder og partner, Markedssjefene
  • Marianne Otterdahl Møller – VP of Marketing, Flokk og styreleder i MFO

Merk at påmelding er bindende for ikke-medlemmer.