MFO Bransjepuls: Markedsføreren i 2019

tor 17 januar kl. 15:00

Lettbeint paneldebatt for alle markedsførere  + Årets første mingling i baren

MFO gjentar suksessen og kickstarter 2019 med å stille to evigunge spørsmål: Hvordan skal du bruke penga i 2019, og hvilken kompetanse må du ha på plass?

Sammen med spennende stemmer fra bransjen og markedsførere i salen jakter vi de gode svarene. Til å lede oss gjennom ettermiddagen har vi fått fantastiske Maren Aas Nakken! Hun er Chief Commercial Officer i  Splay Networks og tidligere markedssjef i Godt Levert. 

Program:
15:00: Baren åpner på MESH
16:00: Velkommen ved Anna Hvinden i MFO og konferansier Maren Aas Nakken
16:15: Paneldebatt nr. 1: Markedsbudsjettet i 2019
16:35: Pause
17:00: Paneldebatt nr. 2: Kompetanse i 2019
17:20: Oppsummering ved konferansier Maren Aas Nakken
17:25 og utover: Mingling

I panelet – Flere navn slippes forløpende:

• Maria Aas-Eng (RED Media)
• Aina Lemoen Lunde (DNB)
• Jonas Ibsen Brynildsrud (VG Parterstudio)
• Julie Holst Berntsen (United Influencers)
• Ole Janzso (Teft, tidl. Mediabemanning)
• Tine Austvoll Jensen (CEO Discovery)
• Christine Calvert (Tekstdoktor/Høyskolen Kristiania)
• Even Aas-Eng (Venture Factory)

Paneldebatt nr. 1:  Hva skal du bruke pengene på i 2019?
Tradisjonelle medier eller digitale medier? Litt av alt? Stemmestyring for alle penga? Det handler ikke om kanalvalg, det handler om kanalforståelse. Veldig viktig, men lett å glemme i et konkurransepreget marked. Panelet vil ta for seg dette landskapet og se på hva vi lærte i 2018, de store utfordringene i markedet nå og hvor du bør allokere markedsbudsjettet ditt for 2019.

Paneldebatt 2: Hva kreves av deg i 2019?
Digitaliseringen er et tveegget sverd for oss markedsførere. Progging er kult, men trenger vi alle å lære det? Hvilke trender skal du hoppe på og hvilke skal du hoppe over? Er opprustningen av inhouse-miljøene og byråenes slalomkjøring i bransjeglidningen et tegn på at ingen helt vet? Og hva med deg, markedsføreren? Er det tryggest å være potet eller gir den bare skylapper? Panelet tar for seg disse trendene og gir deg innsikt i den kompetansen du som markedsfører bør inneha i året som kommer.

Velkommen til en ettermiddag med både faglig innhold og noe godt i glasset!

NB! Kun 150 plasser – så vær rask. I både 2017 og 2018 ble arrangementet fulltegnet på kort tid!

Påmelding for ikke-medlemmer er bindene.