MFO Bransjepuls: Markedsføreren i 2018

tor 18 januar kl. 15:00

Lettbeint paneldebatt for alle markedsførere  + Årets første mingling i baren

MFO gjentar suksessen og kickstarter 2018 med å stille to evigunge spørsmål:

Hvordan skal du bruke penga i 2018, og hvilken kompetanse må du ha på plass?

Sammen med spennende stemmer fra bransjen og markedsførere i salen jakter vi de gode svarene. Konferansier er Lauga Oskarsdottir (Daglig leder i StartupLab Oslo).

I panelet:
Trygve Rønningen (Kanaldirektør, TV2)
Henrik Sandberg (Adm. dir. Mediabemanning)
Tim Nilo (Daglig leder, Zenith)
Maren Aas Nakken (CCO, Splay)
Kathinka Sommerseth (CMO, Storebrand)
Christine Calvert (Høyskolelektor, kommunikasjon / Digital markedsføring, Westerdahls)

Flere navn slippes fortløpende.

Paneldebatt 1: Hva kreves av deg i 2018?
Digitaliseringen er et toegget sverd for oss markedsførere. Progging er kult, men trenger vi alle å lære det? Hvilke trender skal du hoppe på og hvilke skal du hoppe over? Er opprustningen av inhouse-miljøene og byråenes slalomkjøring i bransjeglidningen et tegn på at ingen helt vet?
Og hva med deg, markedsføreren? Er det tryggest å være potet eller gir den bare skylapper? Panelet tar for seg disse trendene og gir deg innsikt i den kompetansen du som markedsfører bør inneha i året som kommer.  

Paneldebatt nr. 2:  Hva skal du bruke gryna på i 2018?
Tradisjonelle medier eller digitale medier? Litt av alt? Content marketing for alle penga? Det handler ikke om kanalvalg, det handler om kanalforståelse. Veldig viktig, men lett å glemme i et konkurransepreget marked. Panelet vil ta for seg dette landskapet og se på hva vi lærte i 2017, de store utfordringene i markedet nå og hvor du bør allokere mediebudsjettet ditt for 2018.

Velkommen til en ettermiddag med både faglig innhold og noe godt i glasset!

NB! Kun 150 plasser – så vær rask. I fjor ble arrangementet fulltegnet på kort tid!

Påmelding er bindene