B2B på LinkedIn: 3 effektive grep

fre 1 mars kl. 8:30

Med over 600 millioner brukere er LinkedIn en åpenbar plattform for norske merker som jobber B2B. Hvordan jobber de beste for å bygge konkurransefordeler, merkevare og salg?

Mange tror B2B-kommunikasjon på LinkedIn er plankekjøring, men erfaringene viser at mange baserer taktikkene på overhypede og direkte feil råd. Bli med når vi får høre direkte fra de som sitter tettest på det som fungerer – Tina og Sam fra LinkedIn Norge og UK.

Sparebanken Vest har jobbet lenge med å skape effekt på LinkedIn. Til frokostmøte får vi besøk av Heidrun Reigstad Tveit som vil fortelle om hvordan de jobber strategisk med både organiske og betalte aktiviteter for å nå sine mål.

Dette får du lære på frokostmøtet:

  • Case: Hvordan Sparebanken Vest har lykkes på LinkedIn
  • Hvorfor «always on» er den raskeste måten å lykkes i B2B markedsføring
  • Hvordan gjenbruk av innhold kan fungere
  • Hvorfor billig mediekjøp faktisk er dyrt
  • Viktige B2B-funn fra det norske markedet

Disse møter du på scenen:

Sam Parker, Account Director LinkedIn UK
Heidrun Reigstad Tveit, Sparebanken Vest
Tina Rødahl, Head of LinkedIn Partnership Norway