Lær hvorfor DU som fremtidens markedsfører må tenke som en gründer

fre 11 mars kl.

Frokost serveres fra 07.45. Arrangementet avsluttes klokken 09.00.

Digital utvikling endrer kundeforholdet, også for din bedrift. Start-ups som Uber og AirBnB etablerer nye kundeforhold og skaper kundeopplevelser som endrer bransjer og rokker ved alt vi kjenner til. Kunderelasjonen driver innovasjon, og markedsføreren må derfor se på helt nye måter å utvikle kundeforholdet på. For å beholde kundene og konkurrere med nye digitale initiativ, må du som markedsfører innovere på lik linje med startups og gründere. Her får du vite hvordan.

 

Carine Zeier har jobbet med tidlig-fase teknologi fra et kommersielt ståsted gjennom hele sin karriere, både i start-ups og i modne bedrifter. Hun har blant annet vært Director of International Marketing & PR for FAST (kjøpt opp av Microsoft) og VP Business Development for One2Touch (Internet of Things startup). Carine har en MBA fra Boston University, og jobber som rådgiver innen digital forretningsutvikling i eget selskap. Nylige kunder her er Storebrand, Voice Norge, BDO, Norwegian Property og Aker Brygge.