«Don’t think the way they do»

fre 9 september kl.

Arrangementet avsluttes klokken 09.30

De siste tre årene har Sigurd besøkt, intervjuet og jobbet med over 370 selskaper i Norge og internasjonalt. Funnene er samlet i foredraget «Kunsten å vinne». Foredraget hans “Don’t think the way they do!” har samme utgangspunkt; det å lære noe nytt fra en som ser din verden utenifra, og er spisset spesielt mot deg som markedsfører!

Sigurd har aldri jobbet i en markedsavdeling – og kanskje nettopp derfor er han rette mann til å bringe nye perspektiver inn i faget – utenfra og ovenfra. På frokostmøtet vil du merke at Sigurd ikke er som oss andre i salen. Han råder oss til å blant annet skippe P-ene fra 60-tallet.

Ut med P, inn med H!

I stedet for Price, Product , Place, Promotion og gud vet hva mer, bør skikkelig gode markedsførere begynne å bruke bokstaven «H»: Hvem er vi? Hvem vil vi være? Hvor er vi og ikke minst – hvor skal vi? Stemmer dette? På frokostmøtet får du svaret!  

Om Sigurd Granmark:

Sigurd Granmark er tidligere leder av Adidas-gruppen i Norge. Han jobber for tiden som lederutvikler i noen av Norges største selskaper og er en av Norges mest bookede foredragsholdere. De siste tre årene har Sigurd besøkt, intervjuet og jobbet med over 370 selskaper i Norge og internasjonalt, lag og toppidrettsutøvere for å finne universalformel for det å vinne!