Kreativ med Programmatisk

fre 13 april kl. 8:30

«Programmatic» har gått fra å være et buzzord som skapte panikk til å bli en fast del av annonsører og mediebyråers taktikk. Men programmatiske kjøp er fremdeles en kompleks sfære for mange, og for å kunne være kreativ som annonsør må du vite om både mulighetene og fallgruvene. Vi har derfor hentet inn Thomas Johansen, Digital Direktør i PHD, som på dette frokostmøtet nettopp vil guide deg gjennom programmatisk-universet, med et spesielt fokus på hvordan data kan bidra til bedre resultater og hvordan du bør tenke rundt KPIer.  Thomas vil også gi deg innsikt om hvordan PHD sine kunder og Norges største annonsører jobber med programmatisk i det daglige.

Thomas Johansen har 8 års erfaring fra mediebransjen og har jobbet med en stor variasjon av kunder som Coop, Toyota, L’Oreal, Telenor, Nordea, RiksTV og NSB.

Frokost serveres fra 08.00. Vi gleder oss til å se deg på Vika Kino 13. april!