Konvertering til kjøp – hvor ligger veksten for dagens retailere?

fre 9 oktober kl.

Frokost serveres fra 07.45
Foredraget starter klokken 08.00
Frokostmøtet avsluttes klokken 09.00

Butikkjedene har en jobb å gjøre. De må «shoptimalisere» sine butikker. Det handler om å få flere av de som går forbi butikken til å gå inn, og når de vel er inne å sørge for at de raskest mulig ser noe de har lyst på, og kjøper det.

– Det du fokuserer på, blir du bedre på. Da gjelder det å fokusere på de riktige oppgavene. Innsikt + action = VEKST, sier Thomas Ingebrigtsen.

Thomas Ingebrigtsen er daglig leder i Conversion. Selskapet står bak Den store norske kjede- og kjøpesenterrapporten. Conversion driver med kundeobservasjoner og innsikt i folks handlevaner. Thomas Ingebrigtsen har jobbet med retail og kjøpesentre siden 1993, både som driver av egen butikk, produksjon av POS- og kjøpesenterkampanjer i reklamebyrå og som markedsansvarlig for 600 Dieselbutikker i Norden.