Hvordan bygge merkevare i E-sport-universet!

fre 24 april kl. 8:30

E-sport vokser! Ikke bare som hobby for de unge, men også som en kommersiell arena for merkevarer. Men hvordan navigerer man best mulig i dette universet med både stor og liten annonsør-pengesekk? I følge Nordavind, Norsk Toppfotball, NFF og Santander ligger hemmeligheten i å først og fremst skape gode opplevelser på målgruppens premisser.

På dette frokostmøtet vil Nordavind gi deg innsikt om markedspotensialet som ligger i E-sport og hva de unge mellom 16 og 35 er opptatt av, fulgt av Norsk Toppfotball som vil dra deg gjennom caset eSerien og hvordan de har bygget et konsept og et tilhørende univers fra bunn. Til slutt vil Santander dele hvordan de har jobbet strategisk og operativt som merkevare og annonsør inn i denne miksen slik at du kan ta med deg konkrete tips til din egen merkevarestrategi.

På scenen møter du:
Steffen Willumsen – Markedssjef i Nordavind DNB
Mats Theie Bretvik – Head of eFootball and Gaming, Norges Fotballforbund
Anna Berndtsson – Head of Marketing & Sponsorships at Santander
Martin Ygre – Markedssjef i Norsk Toppfotball og styremedlem MFO

Frokost serveres fra 08.00
Foredraget varer fra 08.30 – 09.45

Merk at påmelding er bindende for ikke-medlemmer!