Effektiv med programmatisk: Dette må du kunne i 2020

fre 22 november kl. 8:30

Det spås at programmatiske mediekjøp kommer bli den dominerende måten å kjøpe annonsering på tvers av digitale flater i fremtiden. Og i følge våre foredragsholdere denne morgenen, trenger programmatisk annonsering verken å være vanskelig, skummelt eller krevende.

Synes du programmatisk fortsatt er vanskelig å forstå? Da burde du få med deg dette frokostmøtet som gir deg forståelse av hvordan det henger sammen og fungerer i praksis! På dette frokostmøtet har MFO invitert Peter Karlson fra Delta Projects, Emanuel Broberg fra Re: Media og Mina Kjörum fra Eidsiva. De skal snakke om hvordan du som annonsør kan mestre denne effektive kanalen – inn i 2020. Vi vil ta deg gjennom alt fra det overordnede bildet, til konkrete caser! Eidsiva som er spesielt dyktige på området skal fortelle oss hvordan de jobber med dette inhouse og hvorfor dette er en av de viktigste kanalen for dem.

Dette får du:
– Konkrete tips på hva som kreves for at du som annonsør skal lykkes med med programmatisk i tiden framover.
– Konkrete tips fra Eidsiva som jobber aktivt med dette inhouse
– Hvordan du med enkle grep tar kontroll og får fullt innsyn og oversikt i dine programmatiske kjøp, uansett om du bruker byrå eller ikke.
– Lære mer om programmatisk som en viktig ‘kanal’ i mediemiksen

Peter Karlsson  Country Manager i Delta Projects
Peter jobber til daglig med Adtech plattformer, Programmatic buying og digital annonsering på tvers av alle digitale display og web tv kanaler.
Han har jobbet innenfor digital markedsføring i 20 år og har god erfaring fra både kjøp og salgssiden i den digitale mediebransjen. Hans oppgave er å informere annonsører og byråer om hvordan de kan bruke programmatiske kjøp på en optimal og kreativ måte.

Mina Kjørum – Digital markedsfører Eidsiva
Mina Kjørum er digital markedsfører i Eidsiva. Har utdannelse innen PR og kommunikasjon, og har jobbet med programmatic i ca. 3 år. Jobbet tidligere som digital rådgiver i mediebyrå, før jeg begynte i Eidsiva Marked hvor hun startet opp med programmatic in-house.

Emanuel Broberg – Head of Programmatic and Data, Re: Media
Emanuel jobber både strategisk og operativt med å forbedre den programmatiske mediemiksen for Re:Media sine kunder, med fokus på retail som segment, omnikanal-tankegang og helhetlig leveranse. Han har lang fartstid i bransjen og har erfaring fra byrå og ad-tech og brenner for å gi kundene sine mest mulig påvirkningskraft til lavest mulig pris.