Tre forskningstrender: Viral Marketing // Når kundene logger av mobilen // Multisensory Brand Experience

fre 10 mai kl. 8:30

Handelshøyskolen BI serverer oss en troika av det mest spennende fra forskningsfronten innen markedsføring.  

På dette frokostmøtet serverer Institutt for Markedsføring ved Handelshøyskolen BI oss tre lynkjappe foredrag a 15 minutter, om noen av de mest spennende temaene fra skolebenken i Nydalen.

Lynforedrag 1: Markedsføring som sprer seg selv

Mange av våre medlemmers våte drøm er å skape kommunikasjon som sprer seg som ild i tørt gress – uten at det koster. Professor Lars Olsen gir oss seks faktorer som øker sannsynligheten for å lykkes.

Lynforedrag 2: Slik når du kundene som logger av smarttelefonen

Professor og instituttleder Line Lervik-Olsen forteller oss hvorfor kundene logger av mobilen for å logge av livet – og hva du som merkevare kan gjøre med det.

Lynforedrag 3: Multisensory brand experience design

Most of our everyday life experiences are multisensory in nature. We interface with the world around us through the way things look, sound, feel, smell, and taste. Carlos Velasco will introduce the concept of multisensory brand experience design, which has the aim to assemble information from the different senses, based upon their systematic connections, in brands, in order to achieve a given brand experience outcome.

Frokostmøte 10. mai 2019

Sted: Vika Kino

Frokost serveres fra kl. 08.00 og frokostmøtet starter kl. 08.30.