Slik lykkes du med Content Marketing 

fre 5 april kl. 8:30

Det har aldri vært enklere å lage innhold og publisere det, samtidig har det aldri vært vanskeligere å trenge igjennom støyen. Hvilke historier er det som bryter lydmuren? Hvordan kan du få mest mulig ut av innholdet ditt? Og hvorfor holder det ikke å bare poste i én kanal? Geelmuyden Kiese har utviklet en arbeidsmetodikk for innholdsmarkedsføring, for å sikre mest mulig effekt. Denne måten å jobbe på, har ført til internasjonal oppmerksomhet (GK gikk til topps i VM i content marketing i 2017 og 2018). På dette frokostmøtet deler vi erfaring fra noen av vinnercasene, samt går igjennom arbeidsmetodikken.

Innhold

  • Hva content marketing er og ikke er
  • Caser til å lære av
  • Arbeidsmetodikk: GK i7
  • 5 konkrete tips
  • Spørsmål og svar

Marit Høvik Hartmann, Partner og seniorrådgiver
Marit har mer enn 20 års erfaring som rådgiver og leder i norske reklamebyråer, og hun har ledet store tverrfaglige prosjekter innen olje & gass, telecom, finans, FMCG, reiseliv og offentlige aktører. I Geelmuyden Kiese har hun blant annet ansvar for NSB, både innenfor content marketing og PR.

Paal Nygård, Digital rådgiver
Paal har ansvar for noen av Geelmuyden Kieses største kunder og prosjekter i digitale kanaler, og drifter store nasjonale og internasjonale kampanjer. I tillegg bistår han flere av kundene med innholdsproduksjon, community management og performance marketing. Tidligere har Paal jobbet som journalist i Norges mest leste avis, VG.

NB! Frokostmøtet er bindene for ikke-medlemmer